tisdag 31 mars 2009

Webbkamerajävel

Jag köpte en halvdyr webbkamera igår. Den funkar inte alls som den borde, enligt mig! Vad fan, jag vill ju inte ha någon fördröjning! Jag vill kunna spela in videoklipp där jag sjunger och spelar och där sången inte kommer innan munnen rör sig! Gaah! Jag måste nog byta.

Kameran funkar ok när det kommer till videosamtal på msn (trots bildfördröjning). Och man kan göra lite roliga grejer med bilderna man tar. Såhär ser jag ut idag:

Grönt hår kanske vore något?

Hej, det är jag som är Megapannan!

Jag har mycket att läsa. Ångest.

Nej. Nu tänkte jag gå och handla nyttigt slash onyttigt (balans, it is!). Sedan måste jag läsa. Och plugga ord. Och plugga litteraturhistoria. Och...allt.

/Hannah (fattig och stressad. allt är som vanligt, alltså!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar