tisdag 10 mars 2009

Problemet med att handla på internet

Jag är sjukt duktig. Eller kanske inte. Kanske inte alls.

Förra veckan beställde jag kurslitteratur från adlibris. Jag beställde bland annat Dickens klassiker Oliver Twist. Idag fick jag hem böckerna. Den ovan nämnda boken var (how should I put it?) mycket tunn. 51 sidor tunn. Eh. Vad nu!? Jodå, jag hade visst råkat beställa hem en barnversion av boken! Smart, Hannah! Visst. Jag läser gärna en bok på 51 sidor istället för drygt 300, men jag har svårt att tro att min lärare går med på det. Tyvärr. Jaja. Så går det när man handlar på nätet och inte kollar upp antalet sidor (till mitt försvar kan jag dock meddela att det inte fanns någon bild överhuvudtaget och det stod absolut ingenting om att det var en (hemskt!) förkortad version).



Fel version. Ganska rejält.



Den rätta versionen.

Dagens nöjdhetsfaktor(er): Yoga + bra och nyttiga matvanor (om man inte räknar med the two "chocomilks" from the vending machine...(om man skriver på engelska räknas det inte!)).

Nu måste jag städa och diska lite snabbt. Jodå. Det är en mycket bra tidpunkt på dygnet för det. Ehrm. Malin kommer hit imorgon (min bandmedlem, ni vet?!). Ukulele. Gitarr. Piano. Sång. Awesome.

/Hannah (bad shopper)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar