söndag 1 mars 2009

Rock Band blev folkband

(inlägget skrevs sent igår som ni kanske ser, men eftersom det har strulat att ladda upp en liten filmsnutt så har jag inte kunnat posta det förrän nu (dagen efter). jamennifattar!)

Igår hade vi som bekant Rock Band-kväll här hemma. Även om vi inte orkade spela lika mycket som sist spelades det en hel del (fast vid tio- eller elvatiden var de flesta helt apatiska). Av någon anledning smet några av gästerna iväg och hittade alla mina instrument. Det hela slutade med folkmusik i sovrummet. Helt improviserat och allt! Om ni kollar in videon här kan ni få ett unikt smakprov. Bortse gärna från alla ljud och bilder som inkluderar mig (jag hade druckit två cider, jag skyller på det! även om det är en sjukt dålig ursäkt!). Lyssna och eh...njut!



Såhär såg det ut under kvällen:






Dags att sova. Jag är trött efter kvällens step-pass. Imorgon ska jag och Cecilia plugga/gå på föreläsning 09.00-15.00. Sedan tänkte vi vara träningsnarkomaner och träna tre pass i rad (pilates+afro+step). Tre timmars träning, alltså. Vi får väl se hur det går! Fit for fight it is!

/Hannah (blivande träningsnarkoman)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar