söndag 15 mars 2009

Sjukling+scones

Det är trist att vara sjuk. Nu kunde jag inte träna step idag på grund av det. Hello, otränade Hannah. Fast det hade varit dumt att gå. Särskilt eftersom jag lätt blir svimfärdig när jag är förkyld. Det hade varit en aning pinsamt att svimma på stepbrädan. Komiskt, men pinsamt. Det kanske blir träning imorgon istället?

Dagens nöjdhetsfaktorer: Trots mitt sjukliga jag var jag duktig och bakade smarriga scones förut. Mumma! Dessutom är jag nöjd över att jag inte har några föreläsningar imorgon. Jag kan stanna hemma och plugga istället. Hade vi haft föreläsning hade jag gått dit (det krävs väldigt mycket för att jag inte ska gå till skolan! jag måste i alla fall spy eller inte kunna ta mig upp ur sängen för att det ska inträffa!).



Även om mina scones alltid smakar bra lyckas jag aldrig med formen! David sade att det "ska vara så" när det gäller scones, men jag misstänker att han bara sade så för att vara snäll? Hm.

/Hannah (sconesmumsare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar