onsdag 18 mars 2009

The end

Sista inlägget för idag (cross my heart and hope to die!).

Förkylningen är på väg att försvinna. Nu är det nog allergi som gäller istället. Det är alltid svårt att hålla reda på vad som lurar i näsan för tillfället; de avlöser varandra de små problemen! Oh, joy! Nej, då. Jag är glad att jag är på bättringsvägen! Då kan jag börja träna igen (inför beach 2030).

Sedan David köpte en påse med nya dumle har jag varit helt sugen på det i flera dagar. Så därför gick jag och köpte en påse idag (en onsdag! visserligen lill-lördag, men ändå!). Direkt efter skolan. När jag var trött och hungrig. Smart att gå till en mataffär då! Det var onekligen ett svagt ögonblick. Värst av allt var att det inte ens var gott när jag kom hem. Suck. (jodå, jag åt upp allt i påsen ändå!) I hate myself.

Hela dagen har varit lite halvdålig. Jag och Cecilia var på skolan för att plugga mellan 09.00 och 17.00. I mitt fall var väl högst två timmar effektiv tid. Högst! Trötthet, huvudvärk och allmänna motivationsproblem förstörde pluggdagen. Suck. Imorgon måste jag ta tag i mig själv. Även om jag hellre hade sovit. Jag borde läsa Richard III och Great Expectations och The Penguin Guide to Literature in English och så vidare.

Jäklar, vad negativt det blev! Nu måste jag hitta på något att vara nöjd över!

Dagens nöjdhetsfaktor: Eh!? Det är snart helg??

/Hannah (schleten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar