måndag 16 mars 2009

*svälj*

Ok. Jag erkänner. Jag har inte sökt sommarjobb idag (jaja, slå mig då!). Men jag har försökt (jamennästan!?). Ett CV och ett personligt brev finnes. Tyvärr informerade min mamma mig om den typen av jobb som jag tänkte söka och det var inte alls vad jag var ute efter, så jag får nog satsa på lite öppna ansökningar istället. Jag är kass, jag vet. Hur som helst måste jobb sökas den här veckan. Gärna imorgon (fast nu vågar jag inte lova något).



Hannah + David. (om bilden ser märklig ut är det för att den är det! jag försöker lära mig ett nytt bildredigeringsprogram)

Imorgon ska jag till läkaren. Mest för att se om jag har B12-brist och ifall jag kan få en remiss till allergimottagningen. Sedan kanske det är tillfälle att ta upp de där 10-12 andra symtomen jag har "samlat på mig". Fast man verkar så hypokondrisk då...

Dagens nöjdhetsfaktor: Jag har läst ut aptråkiga The Good Soldier! Yay! (ok, jag har läst böcker som har varit (lång)tråkigare, men nu var jag verkligen trött på den!)

/Hannah (schleepy)

2 kommentarer:

  1. Allergimottagningen är ett av mina "hoods"! Haha, två gånger i veckan spenderar jag timmar där för tillfället :P Nu ska jag återgå till plugget!

    SvaraRadera
  2. Usch, ja! Jag hoppas att jag slipper det! Lycka till med pluggandet!

    SvaraRadera