fredag 27 mars 2009

Alexis, vår blivande roomie

Åh, vad kul! En av mina finaste vänner, Alex, ska bo hos oss i hela sju (7!) veckor! Fan, vad underbart! Vad roligt vi ska ha det! 20:e april till 5:e juni. Awesome!

Utan att tänka efter erbjöd jag Alex att bo här under hennes praktik (fan, nu ska vi se om jag verkligen kan svenska! hon ska bo här under sin praktik, men jag erbjöd henne att bo här under hennes praktik. yes. jag tror att jag kan det nu!)

Åh, vad kul! (insert happy smiley here)


Finfina bilder på min finfina vän Alexandra.

/Hannah (klad)

4 kommentarer:

  1. Hallå!
    Vad roligt att få besök av Alex :) Då måste man ju nästan passa på å komma ner söder ut å hälsa på nu när ni är på samma ställe!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Lullis! :)

    Ja, det ska bli sjukt kul! Du får se till att pallra dig hit, för både Dring och Zandra bor i trakterna. Vi kan ju ha värsta partyt!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Party it is!!
    Jodå jag är ju ledig från slutet av April till början av Juni så det blir det en roadtrip genom detta avlånga land :) Man har ju några man ska hälsa på.

    SvaraRadera
  4. Åh, det vore apkul om du kom! :D

    SvaraRadera