söndag 29 mars 2009

10 saker jag borde göra istället för att blogga

  • diska
  • läsa om syntax i lingvistikboken (kräks!)
  • jobba (transkribering)
  • sova (skola imorgon!)
  • läsa halva Oliver Twist
  • fixa med tvätten (stackars David ska upp tidigt imorgon och tvätta)
  • äta (Cornelias blogginlägg om varma mackor gjorde mig hungrig)
  • göra den jobbiga lingvistikuppgiften (kräks)
  • baka bröd
  • skaffa ett liv
Ja, gud, vad tragiskt! Dags för lite positive blogging!

Gårdagens och dagens nöjdhetsfaktorer: Earth Hour! Igår jobbade jag dessutom 1 timme och 15 minuter med att transkribera. Idag har jag tränat lite step. Så ung och så duktig! (ehe...)


Jag känner mig nästan lika stressad som i oktober 2007.

/Hannah (schtressed out, comme d'habitude !)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar