måndag 2 mars 2009

Träning och bloggstrul

Idag har jag tränat tre pass. Tre timmar i rad. Jag är ju sjukt duktig! (Cecilia också, hon var ju också med!) Pilates, afro och step. Det blev mer konditionskrävande och jobbigt för varje pass (eller egentligen inte, afro är som en timmes lång uppvärmning, jag fattar inte att folk går på det och tror att det är "träning"! aldrig mer, säger jag!). Jag gillar verkligen step. Man blir riktigt svettig och man känner verkligen att det är bra träning. Pilates har blivit lite roligare. Första gången (förra veckan) kändes det som om man bara låg där och rörde ett ben, en hand eller något. Men när man fick rätt på grundpositionen där man spänner magmuskler och jag-vet-inte-allt blev det riktigt jobbigt (= bra träning!).

Nog om det. Blogspot strular. Jag blir galen. Sedan igår kväll har jag försökt ladda upp en liten filmsnutt från festen i lördags, men icke. Jag gav till slut upp. Eller, ja. Nu laddar jag upp på youtube istället. Det funkar uppenbarligen inte att ladda upp direkt på bloggen. Jäkla shite!

Tack till världens finaste Anna som skickade ett gulligt vykort till mig idag! Sådana fina gester gör livet lite mindre jobbigt och stressigt för en stund. TACK! You made my day!

Nähä...youtube var inte så snabbt det heller. Men det kanske funkar i alla fall? Suck.

Snart dags att sova. Jag gick upp vid sju idag. Jag har gått till och från skolan. Jag har som tidigare nämnt tränat tre pass. Jag pluggade mellan 09.00 och 15.00. Jag är trött nu. Det är verkligen dags att sova!

Förresten. Innan jag avslutar. Här kan ni få se hur internet faktiskt ser ut och om farorna med Google. Enjoy!





/Hannah (trött med träningsvärk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar