tisdag 24 mars 2009

Fään, då!

Eh. Jag ligger lite efter. Med disk. Med städning. Med pluggande. Särskilt med pluggande.

Jaja. Vad göra? Jag har ju läst Christabel. Jag har ju läst Richard III. Jag har bara inte gjort instuderingsfrågorna. Och jag har inte kollat upp en massa symboler och metaforer inför Written Proficiency. Och nu börjar det kännas lite sent. Jag behöver mat och jag behöver Chuck (och kanske, möjligtvis, Familjen Annorlunda). Framförallt behöver jag sova för att klara av morgondagen.

Jag ska försöka komma på någon nöjdhetsfaktor...ja, just det!

Dagens nöjdhetsfaktorer: Jag har läst de ovanstående verken som ska vara utlästa till imorgon (nu ignorerar vi frågorna!). Jag ska snart äta och kolla på bra tv. Jag gick aldrig och köpte något onyttigt. Jag får snart sova.

/Hannah (som undrar vad fan hon har gjort hela dagen!?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar