måndag 23 mars 2009

Afton plus nära framtid i punktform

Jag är för trött för långa utläggningar om kvällen/den nära framtiden. Punktform it is!

  • Studentafton blev godkänd; Robert Gustafsson var rolig, Johan Ulveson likaså (men Tomas Alfredson och Peter Dalle var tradiga!).
  • Ikväll fick vi höra både Lasse Kongo, dansbands-Roland och Tony Rickardsson.
  • Imorgon ska jag plugga hemma, om jag inte sover bort hela dagen.
  • Innan jag lägger mig borde jag läsa några sidor i Richard III (Shakespeare, ni vet?), fast egentligen vill jag helst sova. Zzznark.
  • Om jag orkar ska jag gå iväg och ta ännu ett blodprov imorgon (allergier und so weiter). Nu är nog kroppen så van vid nålar och blodprov att lite blod hit eller dit (litervis?) inte gör någon skillnad.
  • Jag har äntligen fått ett par filer att transkribera (extrajobb = extrapengar!). Jag måste bara försöka komma ihåg det franska språket.
  • Jag hade lätt kunnat käka en godispåse nu.
  • En stor, alltså.
  • Med massa godis.
  • Gelatinfritt, såklart!
  • Men ändå massa godis.
  • Och kanske lite Ben & Jerry's?
  • Nu känns det som om hela punktkonceptet havererade.
  • Jag borde nog sova nu.
  • Godnatt!
  • (och varför blir det blommor?! punkter vill jag ha!)
/Hannah (tråkigast i världen, men ful ändå) <-- en sådan t-shirt vill jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar