måndag 14 september 2009

Stress

Eh. Jag måste verkligen göra en sista uppgift nu lite snabbt. Jag känner att jag ligger efter en aning. Inte jättemycket, men tillräckligt för att få mig att bli lite stressad (det brukar i och för sig inte krävas så mycket, folk säger alltid att jag verkar stressad).

Imorgon har jag föreläsning 10-12. Efter det blir det lunch och sedan plugga, plugga, plugga. Klockan fem ska jag och Cecilia vara i Malmö för att gå en utbildning för vårt nya jobb. Efter det har jobbet någon sorts inflyttningsfest. It should be fun.

Nu måste jag verkligen göra den där uppgiften innan jag somnar framför datorn. Vår lärare har en tendens att hoppa på folk som inte säger så mycket på seminarierna, så det är bäst att vara förberedd.

Guten Nacht und so weiter.

/H (en stressad gäsp)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar