måndag 21 september 2009

Deppigt värre (eller veckans plan)

Nej, nu ger jag snart upp! Plus 7 hekto på en vecka. Jag orkar inte med detta! Suck, suck och åter suck. Fast jag vet ju att jag får skylla mig själv. Bröd, pizza och alkohol, liksom. Inte det bästa i Hannahs mage.

Veckans plan? Ingen pizza, ingen fika, helst ingen alkohol (nämen, jag vet väl inte vad jag ska göra på lördag!) och jag ska verkligen försöka att undvika bröd i alla dess former. Sedan ska jag som vanligt gå till skolan varje dag och träna minst tre gånger. På fredag blir det visserligen lite onyttigheter eftersom jag och David firar tre år tillsammans. Förutom det ska jag absolut försöka att hålla mig borta från onyttigheter. Det här funkar inte! Jag tappar ju sugen om jag inte går ner mer snart.

Tips eller allmän pepp tas emot med öppna armar. Jag orkar inte med några dissar, då tycker jag att ni ska sköta er själva istället.

/H (verkligen tjock)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar