måndag 7 september 2009

Bra

Jag har varit ganska duktig idag. Äntligen har jag köpt ett träningskort på Gerdahallen (där såg jag förresten skådisen Torkel Petersson idag. mycket märkligt och oväntat!). Jag höll vad jag skrev tidigare; det blev ett steppass tidigare idag. Jag var rädd att jag skulle dö eller något, men det gick verkligen oväntat bra. Jag kanske har lite bättre kondition än jag först trodde (eller var det bara tur, kanske?)? Det känns skönt att äntligen ha kommit igång med träningen igen. Då är det bara att se till att det fortsätter såhär. Jag vill inte gå upp mer i vikt. Det är tråkigt (no kidding!).

Jag är trött och har inget vettigt att skriva. Så nu ska jag läsa lite i min bok och sedan sova. Imorgon är jag "ledig" (hahahahaha!) och då ska jag läsa, läsa, läsa och sedan översätta från latin till svenska. Det kunde ju ha varit värre. Tänk om jag hade pluggat matte liksom (föga troligt eftersom det inte är min grej, men hu vad hemskt det hade varit! jag förstår mig inte på mattesnillen. men de kanske inte förstår sig på språknördar à la Hannah? hm).

Som sagt: läsa och sova. Jag ska sluta att utlova en massa inlägg som aldrig skrivs. Yes. Godnatt!

/H (trött, men ganska duktig)

2 kommentarer:

  1. att oväntat se kändisar är schysst :)
    och vad duktig du är som tränar! det borde jag också komma igång med. borde..haha

    SvaraRadera
  2. Javisst, man borde alltid göra en massa saker som man inte hinner eller orkar med! Jag hoppas verkligen att jag kommer fortsätta med träningen, men det är verkligen något jag vill göra!

    SvaraRadera