tisdag 29 september 2009

Free?

Nu är jag "ledig" två dagar. På dessa dagar bör jag läsa minst 250 sidor, besvara instuderingsfrågor samt plugga latin och kanske jobba lite med kandidatuppsatsen. Sedan borde jag träna, städa och se till att laga lite mat så att jag kan ta med mig matlådor till skolan. Just det! Jag måste bli klar med transkriptionen också! Yes. Precis såhär är det när man är "ledig" som student.

Men ni kanske inte kom hit för att läsa om mitt fullspäckade schema? Ok. Då kommer en fin liten bild här:

Dagens frukost: dinkelgröt med hallon, jordgubbar och mjölk. Dinkelgröt känns lite roligare än havregrynsgröt, men det kanske är för att jag har ätit så mycket havregrynsgröt den senaste tiden?

Dags att kolla på serier med mannen. Och äta lite vindruvor. Mumma!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar