söndag 27 september 2009

Konstig matdag (som vanligt?)

Ok, jag borde egentligen inte sitta här framför datorn. Jag borde sitta i sängen och läsa min bok som jag är totalt efter med. Jag tänkte bara dela med mig av min märkliga matdag.

Frukost: Fyra (ja, fy på mig!) skivor rostat bröd med smör och ost hos Malin.

Lunch: Dinkelgröt med banan och mjölk (jag orkade inte laga till något).

Mellanmål: Banan.

Middag/kvällsmat: Två morötter.

Jo, jag vet. Skitkonstig matdag. Morötter till middag!? Jag sitter och knaprar på dem nu. Jag kom hem från träningen, duschade och märkte att jag inte var så hungrig (eller kanske snarare inte tillräckligt hurtig för att laga något) så det blev helt enkelt morötter. Gott måste jag säga.

Nu ska jag sluta tjata och göra det jag faktiskt borde, nämligen skriva ett viktigt mail och sedan läsa tills jag somnar. Ciao!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar