söndag 27 september 2009

Fem punkter

  • Min käre vän Max från Stockholm sms:ade och undrade om vi ville med och kolla på den feministiska porrfilmen Dirty Diaries i Malmö. Tyvärr har jag för mycket skit att göra för att kunna följa med. Det hade nog kunnat vara en intressant upplevelse. I think?
  • Jag gjorde inget skolarbete i fredags. Jag gjorde inget skolarbete igår. Today I'm fucked. Jag borde både jobba och plugga. Panikpanikpanik. Det kanske inte var så smart att sova över hos Malin igår? Och komma hem efter ett idag. PuckoHannah.
  • Jag handlade kläder för 800 kronor i fredags. Det kändes bra. När man är ett tjocko får man ju passa på att handla om det faktiskt passar. Jomenfaktiskt.
  • Jag dansade funk i torsdags, jag simmade en dryg kilometer igår och idag ska jag gå på step. Hoppas att vågen visar något bra imorgon trots att vi åt trerätters i fredags och trots att jag käkade lite glass hos Malin igår.
  • Jag hittar alltid på en massa roliga saker att göra när jag borde plugga eller jobba och sånt där. Just nu har jag till exempel 52 artiklar i min önskelista på Bokus. En massa fina klassiker och en massa fina "boxed sets". Vill ha!
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar