onsdag 16 september 2009

Nu blev jag mörkrädd

Detta måste väl vara ett skämt ändå? Det kan väl inte finnas så korkade människor? Kvinnor som sätter det andra könet före sig själva istället för på samma plan. Det KAN väl inte finnas så sjukt idiotiska människor?! Aftonbladet måste ha felciterat något enormt den här gången. Det hoppas jag verkligen.

"Det är synd om svenska män. De gifter sig med snygga kvinnor som snabbt blir oattraktiva, börjar klä sig slafsigt och struntar i mannens behov. Som hemmafru ska du ställa upp på alla sätt, du ska alltid var snygg och välklädd. Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen." - Anna Anka

Jomenvisst. Min partner har självklart rätt till min kropp precis när han vill. Annars får jag ju skylla mig själv. S-U-C-K. Stackars jävla människa. Jag förstår plötsligt varför man måste plastikoperera sig så mycket i USA. Det är tydligen bara utseendet som är viktigt (hur man nu kan bli vackrare med plast, men det är något jag aldrig har förstått mig på). Suck säger jag bara.

Dags att sova snart. Jag har flera saker att berätta men varken tid eller ork just nu. Godnatt!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar