torsdag 24 september 2009

Maskeradkläder

Jag fick nyligen en inbjudan till en födelsedagsmaskerad med temat Döden. Jag älskar maskerader! Frågan är väl vad man ska klä ut sig till som passar temat? Först tänkte jag på Corpse Bride, men det är nog inte helt lätt att klä ut sig till det. Den här dräkten (och peruken!) hade inte varit fel att ha, men smakar det så kostar det också (plus frakt från Uväsaa). Man kan till och med få hunden att matcha (inte för att jag tycker att man borde klä ut sina hundar, men ändå!). Äsch. Jag slår vad om att inte en jävel skulle fatta vem jag var om jag köpte en sådan dräkt. Det kanske är lika bra att dra ett vitt lakan med två ögonhål i över huvudet?

Förslag på utklädnad med temat Döden/Livet efter döden tas tacksamt emot!

Dags att sova eller något. Eller något.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar