onsdag 23 september 2009

Negativa tankar (OBS! läs ej om du vill bli uppmuntrad)

Man kan se på min mage att jag har fött barn. Alltså...jag har ju inte fött barn, men det ser verkligen ut så! Jag ser nog till och med nyförlöst ut. Ja, det gör jag. Det är ändå mest magen som är stor på min kropp. Manlig fetma tror jag att det kallas. Dessutom har jag annat bevismaterial, nämligen bristningar på magen. Supersnyggt. Verkligen.

(men hallå, jag varnade er faktiskt!)

För att sprida lite positivitet också: apropå barn kommer snart mitt sjunde syskon till världen. Jag längtar, längtar, LÄNGTAR!

Nej, nu blir det vegetarisk ärtsoppa. Och lite senare Idol. Åh, vad jag älskar auditionmomentet. Resten är ju inte så kul. Men auditions är verkligen kul!

/H (utan bebis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar