söndag 13 september 2009

Söndagsplan

1. Se till att ha läst halva The Great Gatsby.
2. Göra de flesta instuderingsfrågorna till boken.
3. Laga mat och göra ett par matlådor.
4. Se till att jag kan alla latinska tempus i indikativ, både aktivum och passivum.
5. Lära mig veckans engelska ord och collocations som jag och Cecilia ska förhöra varandra på imorgon.
6. Kanske börja på nästa transkription (nej, det får bli imorgon. jag fick precis reda på vilken det var, klockan halv tolv!).
7. Träna step ikväll.
8. Sova alternativt dö.

Yikes. Jag har ganska mycket att göra idag. Självklart gick jag upp försent både igår och idag (klockan elva, vad är det med mig!?). Det är dags att börja plugga nu. Gulp.

Förresten. Det är lite tråkigt att ingen (förutom min pappa) har röstat på det här inlägget. Kom igen nu!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar