fredag 25 september 2009

Gi deg nå!

(johodå, jag kan allt styla med norska också! ehe. jomenprecis)

Herrejisses. Jag har varit vaken i ungefär sju timmar men har bara gjort något vettigt två av dem (jag har transkriberat). Vad är det med mig? Jag borde transkribera klart och jag borde läsa min nya kursbok. Det är vad jag borde göra. Vad jag tänker göra? Tja, äta lite och sedan sticka ner till stan och kolla om jag kan få mina pengar samt kolla in lite skor och kläder som jag verkligen behöver (på riktigt alltså! inget "åh, men jag behöver faktiskt guldleggings!"). Äsch. Vissa dagar får man vara lat. Eller?

Ikväll blir det trerätters på Ha Long och bio! Jag längtar (särskilt till maten)!

/H

2 kommentarer:

  1. Menar du efter MATEN, eller EFTER maten?
    Jag menar 3-års jubileum och allt.
    Grattis till er förresten

    SvaraRadera
  2. Nej, pappi, nu förstår jag inte vad du menar! "Till" har det ju stått hela tiden! ;) (eller så hann jag inte korrekturläsa lika grundligt som jag brukar)

    Och tack!

    SvaraRadera