onsdag 12 augusti 2009

Whycity and Branagh

Imorgon ska jag och Cecilia till Ystad för att kolla läget. Vi tänkte till exempel kolla in deras gamla kloster och kanske något slott om det går att ta sig till dem med kollektivtrafiken. Vad vi än gör kommer jag hålla ögonen öppna, vill jag lova. Kenneth Branagh är nämligen i Ystad för att spela in fler Wallander-filmer. Lätt att jag ska försöka hitta honom (det är ju Gilderoy Lockhart/Frankenstein/Hamlet för tusan!). Nu är jag visserligen inte säker på att han spelar in just imorgon. Eller om han ens är i Ystad just imorgon. Det enda jag vet är att det är nu de spelar in filmerna. Hoppas att vi får se honom. Det hade ju varit kul att ha sett någon från Harry Potter-filmerna, nördig som jag är! Jag ska försöka att inte hoppas på för mycket.

Gilderoy Lockhart (aka. Kenneth Branagh).

À demain. Ou à bientôt.

/H (nerdy)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar