fredag 28 augusti 2009

I want semester

Jag har fått för mig att jag ska åka någonstans mellan terminerna i januari. Det hade varit så underbart. Självklart hade det varit trevligt att åka till något ställe med sol och värme, men jag misstänker att resorna till dessa ställen är apdyra i januari. Därför har jag funderat på att åka till London eller Paris, mina favorithuvudstäder. Det hade varit så himla underbart att få komma bort lite!

Buckingham Palace i London.

Big Ben och röd buss i London.

Notre Dame i Paris.

La Tour Eiffel i Paris.

Sacré Cœur i Paris.

Alla bilder ovan kommer från min systers och mina resor tillsammans. Åh, vad jag vill åka tillbaka!

Nu ska jag duscha och äta och sedan bege mig till centrum för att lämna min uppsats. Hjälp! Undrar hur detta kommer gå? Efter att jag har lämnat mitt paper ska jag gå och handla fina kollegieblock inför den nya terminen. Det är något som jag älskar att göra!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Jag har inte varit i London men gud vad jag vill tillbaka till Paris. Tyckte mycket om Sacré Cœur, men var bara uppe vid så vi fick ingen bild långt ifrån som den du har. Väldigt fina bilder.

    SvaraRadera
  2. Tack, tack! Jag älskar båda städerna, de är underbara på två helt olika sätt.

    SvaraRadera