tisdag 4 augusti 2009

Tack, baby!

Man blir inte ledsen när mannen kommer hem med 10 rosor för första gången! (även om det första man gör är att ställa underliga frågor som "vad har du gjort?!") Jag blev helt rörd och fick tårar i ögonen eftersom det var så oväntat. David sade någon gång att han inte trodde att jag gillade blommor och jag har alltid trott att han tycker att det är så kallat "trams" att ge blommor. Mycket oväntat är lika med mycket uppskattat! Tack, älskling!


(fan. jag tror att jag och Malin nyligen pratade om det här med att få blommor från sin kille. jag bara: "Eh...nej, jag tror INTE att jag skulle gråta! Det är liksom inte min stil!". suck på mig! 1-0 till Malin)

/Hannah (den tårögda tönten)

2 kommentarer:

  1. Yej!! Du har fått blommor, Hannah! :)
    Visst är det härligt? :)
    När man får blommor, så känner man att ens kille verkligen älskar en!
    Det är så härligt.
    Njut nu!! :)

    SvaraRadera