onsdag 26 augusti 2009

Jackpot!

Jamenjaha! Min intervjustreak håller i sig. Efter en dryg halvtimmes intervju är jag numera anställd som pedagog på det här företaget (jag känner inte riktigt för att skriva ut namnet i bloggen. jag föredrar om mina chefer INTE kan googla sig till min blogg. men kolla gärna länken, särskilt om ni är duktiga på matte, det behöver de!).

Det är helt sjukt vilket flyt jag har just nu. Jag blir nästan lite orolig. Går inte saker och ting lite för bra? Kan saker och ting gå för bra? Hm. Det är något att tänka på!

I Malmö var det rena kändispartyt. Först såg jag Johannes Brost sitta vid ett utecafé. Sedan såg jag både Rolf Lassgård, Pernilla August och Ragnar Dahlberg vid hotellet som låg mittemot mitt nya jobb. Både Rolf och Pernilla fotograferades av någon professionell fotograf. Det var märkligt att se dem! Så om ni vill se (svenska) kändisar ska ni åka till Malmö. Man kan nog boka en resa hos Svenska kändisresor som drivs av Göran och Jolanta.

Idag har jag flera saker att vara riktigt nöjd över, men det får jag skriva om ikväll. Nu blir det lunch och sedan ska jag försöka skriva klart min uppsats.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar