onsdag 12 augusti 2009

Vita sine libris mors est

Min senaste hobby: att lägga en massa böcker jag vill ha i min önskelista på Bokus. Lagom till julhandeln kommer jag ha hundratals böcker i min önskelista! Tänk att jag är en så förutseende och bra människa att handla klappar till!

För övrigt är det farligt för mig att kolla i bokhandlar, både på internet och i butik. Nu när jag kollade på Bokus hittade jag en bok som jag måste köpa nu, trots att jag är ganska pank. Jag kan liksom inte vänta till jul eller tills jag får pengar nästa gång!

Nej. Apropå läsning borde jag gå och läsa min kursbok nu. Jag fick en smärre chock förut när jag insåg att det bara är en och en halv vecka kvar av sommarkursen (om man inte räknar med den sista självstudieveckan då vi ska skriva en uppsats). Jag trodde att vi hade minst en vecka till. Med andra ord har jag två och en halv bok som ska vara utlästa om en vecka (varav en egentligen ska vara utläst till på fredag). Hjälp?

Godnatt, kära bloggläsare.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar