onsdag 19 augusti 2009

Vad snabbt det går

Herrejisses. Nu är det plötsligt slutet av sommaren. Är det inte märkligt? Jag kan känna att jag inte har hunnit göra så mycket "kul", men så blir det när man pluggar under sommaren. Jag är i alla fall väldigt glad över att vi har fått besök några gånger i sommar. Det tackar vi för!

Vad gäller sommarkursen så är den snart klar. Det känns också helt otroligt. Nu har jag onlineseminarium imorgon och sedan ett vanligt seminarium på fredag. Sedan är det så gott som klart. Eller ja. Jag ska visserligen skriva en uppsats på 6-8 sidor nästa vecka, men det känns ändå bra. Det kommer nog gå ganska snabbt och lätt, precis som hemtentan (det hoppas jag i alla fall!). Jag hoppas kunna skriva den på 3-4 dagar. Så att jag kan få lite ledigt innan den vanliga skolan börjar igen. Det hade varit mycket uppskattat kan jag säga.

Dags att städa lite. Imorgon kommer skolgruppen hit en sista gång för ett onlineseminarium. Jag har köpt onyttigheter (kakor) till dem och den här gången hoppas jag verkligen att de tar med sig det som blir över hem! Annars får jag ju slänga det.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. ja sommaren har gått snabbt. tre dagar kvar på jobb, sen en veckas ledighet. men jag längtar till skolan, det ska bli skönt :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker också att det ska bli skönt med höst och lite rutiner. Ser verkligen fram emot det (även om jag kommer klaga hundra gånger här på bloggen pga. skolan! :P).

    SvaraRadera