torsdag 27 augusti 2009

Supernöjd, javisst!

Min uppsats är klar! Hallelujah! 7,5 sidor är skrivna (man skulle skriva 6-8 sidor, så det känns bra). Imorgon ska jag till Centrum för genusvetenskap och lämna den. Vilken skön känsla det kommer vara. Hoppas nu bara att jag får minst godkänt. Annars vet jag inte vad jag gör. Men jag tycker inte att det finns någon anledning att inte godkänna mig. Allt man skulle göra har jag gjort. Nej, ett godkänt måste det vara. Punkt.

Resten av dagen borde jag städa, men vi får se hur det blir med det. Mormor kommer på lördag, så det känns nödvändigt att städa lite innan dess. Men jag har ju morgondagen på mig också (yes, jag gillar att skjuta upp saker). Det smartaste vore såklart att städa lite idag och lite imorgon. Gud, så intelligent jag är!

Nu ska jag äta lite lunch och sedan gå ut en sväng tror jag. Det är fint väder och jag måste verkligen passa på att njuta av det innan skolan börjar och sommaren försvinner.

/Hannah (galet glad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar