måndag 24 augusti 2009

Snell

Dagens nöjdhetsfaktorer:

  • Jag har skrivit ungefär en tredjedel av min uppsats.
  • Jag har tvättat och diskat och fixat hemma.
  • Jag är snart klar med sommarkursen.
  • Jag har gått ner 4,7 kg på bara 4 veckor.
  • Trots att jag har gjort en massa saker idag har allt gått förvånansvärt lätt. Det var inte jobbigt att skriva, diska eller tvätta. Dessutom hade jag inga problem alls att komma upp vid sju imorse.
  • Idag blev jag klar med de sex transkriptionerna jag fick i juli. Finally!
  • Jag har skickat ett mail till min chef där jag ber henne att betala ut min lön för mina 12 gjorda transkriptioner (drygt 40 timmars arbete). Förhoppningsvis får jag mina pengar inom någon månad.
  • Jag ska strax läsa lite i min älskade sjunde Harry Potter-bok. Den är lika spännande trots att jag har läst den på engelska tidigare. Älskar't!
Dags att läsa, sedan sova. Imorgon väntar en ny dag med uppsatsskrivande. Som tur är behöver jag inte jobba mer på ett tag. Gôtt!

Godnatt, dear readers.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar