söndag 9 augusti 2009

Jobb

Jag känner mig duktig. 4 av 6 transkriptioner är gjorda efter den här veckan. Bra jobbat, Hannah! (yes, här måste jag klappa mig själv på axeln) Bara 2 kvar nu. Det ska jag väl kunna lyckas med nu till veckan. Sedan hoppas jag att jag kan få min lön för arbetet. Hittills har jag inte fått lön alls för mina transkriptioner, så den innestående lönen börjar bli hög. Och det är ju bra. Men nu känner jag verkligen att det börjar bli dags för en utbetalning (plånboken skriker).

Imorgon ska jag försöka läsa hela dagen. Förbjuden handling heter (kurs)boken. Den verkar intressant och bra och jag tackar alla goda makter för att den inte ens är 200 sidor lång. Det ska jag förhoppningsvis lyckas ta mig igenom den här veckan.

På torsdag blir det antagligen en utflykt med Cecilia igen. Kanske Österlen med sol och bad (om solen vill) eller kanske en slottsvisit till. We'll see.

Godnatt på er!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar