tisdag 1 mars 2011

Lite kort

Jag ska strax sova, men ni vill säkert (inte?) veta vad jag har haft för mig idag. Först fick jag gå upp efter endast fem timmars sömn imorse, sedan åkte jag till jobbet och hade en lektion i engelska med pratglada elever som hellre kollade på youtubeklipp än att jobba (can I blame them?). Efter jobbet fick jag hasta i mig lite lunch och sedan var det föreläsning på skolan. När skolan var slut begav jag mig till Malmö (va, nu igen!?) för att hjälpa Erica och Marcus att flytta in i deras überfina nya lägenhet (ni skulle dö om ni såg den. jag dog. flera gånger. nästa gång tar jag med mig min kamera). Jag var där i en himla massa timmar och bar grejer och monterade (jag vet att det låter otroligt, men det är sant!). Timmarna flög förbi eftersom sällskapet var fint och till slut (närmare elva) var jag hemma i Lundia igen. Puh! Nu ska jag sova.

D'ailleurs fattar jag inte vad Dharma Initiative-mannen gjorde i Chuck. I'm confused.

Tror ni att jag hann/kom ihåg att ringa läkaren idag? Icke. Mañana, som los españoles säger.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar