fredag 4 mars 2011

Klassfester och sötsaksdagar

Jag skulle ha skrivit igår, men jag hann inte innan mitt seminarium vid ett. Det höll på till fem och sedan var det klassfest. Jag var nog hemma vid två eller något, så det blev inget blogginlägg. Himla intressant...

Igår tänkte jag flera gånger att jag verkligen kommer sakna min klass efter det här året. De flesta slutar efter ett år. Jag har fortfarande inte bestämt mig. Framtiden är osäker som vanligt. Den här gången är det dock inte bara mitt fel. Jag väntar till den 15:e mars då jag får se vilka (korta) lärarprogram man kan söka inför hösten.

Vi hade som ett knytkalas igår. Det var illa organiserat, för ingen tog egentligen med mat, alla tog med efterrätter (fast jag tog med en vegetarisk sallad). Jag var helt enkelt tvungen att ta månadens sötsaksdag igår. Trots att det bara var tre dagar in i mars. Oh, well. Jag åt i alla fall världens godaste kladdkaksbrownies. Och jag har fortfarande tre timmar kvar av sötsaksdagen (dygnet). Hittills har jag inte ätit något sött idag, men jag kanske smäller i mig en semla innan klockan blir fem. Himla intressant...

Nej, fy. Detta var ett tråkigt inlägg. Jag måste fixa batteriladdare så att jag kan börja ta kort igen.

Ikväll ska jag se True Grit med Karin i Malmö.

/Hannah

3 kommentarer:

  1. Själv hoppas jag på min nya mobil som har en kamera som är nästan lika bra som min vanliga.. insane.. tror också att den nästan har starkare processor än min laptop.. man blir nästan lite mörkrädd (och tror jag behöver ny laptop.. hmm)

    Åh semla lät gott! Och låt mig veta hur True Grit var!

    SvaraRadera
  2. Vad är det för monstermobil? En sådan vill jag ha! Din gamla är ganska kass på många sätt nämligen.

    Ja, semla är trevligt. Ska skriva på bloggen vad jag tyckte om filmen.

    SvaraRadera
  3. Jag har inte fått den ännu, så det återstår att se om den är bra. Men det är en LG Optimus 2X.

    Mobba inte min gamla mobil! Den har.. eh.. ja.. den kan ju ringa iaf...

    SvaraRadera