måndag 28 mars 2011

Day 18 – A Song That You Wish You Heard On The Radio

Först tyckte jag att det var svårt att välja någon särskild låt som jag skulle vilja höra på radio. Sedan kom jag på det. Det är ju uppenbart. Mina låtar, såklart! Om jag någonsin skulle höra någon av mina låtar på radio så skulle jag nog dö lite. Av lycka.

Om jag hade haft tid så hade jag spelat in någon av mina lite mer seriösa låtar och laddat upp här. Just nu har jag för mycket att göra, men om ett tag ska jag absolut lägga upp fler videoklipp. Om ni vill höra? Jag lovar, jag har låtar som är seriösa också. De handlar inte bara om googlestalking.

Nu ska jag kolla på Criminal Minds och sedan sova.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Jag vill också höra en av dina låtar på radion!

    Och Criminal Minds <3
    Har sett några RIKTIGT bra delar nu! Är på säsong 5 hehehe

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får väl hoppas att det blir så någon dag...

    Jag har haft så mycket att göra att jag bara är i början på säsong 2. Men det känns bra, för då vet jag att jag har en massa avsnitt kvar att kolla på. :)

    SvaraRadera