torsdag 31 mars 2011

Några punkter

  • Johnossi var sjukt bra igår. När de spelade första låten lät det nästan som playback bara för att det var så bra. Att två personer kan låta så mycket är helt otroligt. Åh! Det var helt enkelt bara brabrabra!
  • Jag lovade att ladda upp bilder ifrån helgen, men det får vänta lite. Orkar. Inte.
  • Idag har jag lunchat med C och E. Det var trevligt och gott!
  • Det här är fjärde dagen med bättre matrutiner. Inget bröd hemma. Gröt till frukost. Riktiga måltider. Och framförallt: inte en massa onödigt socker. Det har gått förvånansvärt bra.
  • Idag hämtade jag ut folsyran. För tillfället äter jag sammanlagt 11 tabletter per dag. Förut åt jag bara en. Yikes.
  • Idag tränade jag för första gången den här veckan. Jag känner mig duktig och nöjd och hoppas att jag lyckas fortsätta.
  • Det känns som om jag inte får gjort så mycket vettigt när jag har drygt fyra säsonger av Criminal Minds som "väntar" på mig. Inte bra. Men trevligt.
  • Nu ska jag kolla på ett avsnitt av ovanstående tv-serie och sedan läsa lite och därefter sova. Jag hoppas att jag kan somna i tid idag. För en gångs skull.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Själv ska jag se sista delen i säsong 5 ikväll innan jag lägger mig :) Sedan är det säsong 6 som gäller och det är ju den som går nu så nu är jag snart "up to date".

    SvaraRadera
  2. Fast jag vill att det ska dröja ett tag innan jag är up to date!

    Såg precis s2e15. Jag grät! Älskade Spencer...

    SvaraRadera