onsdag 2 mars 2011

Lättförtjänta pengar

Idag skulle jag ha samma gymnasieklass som igår. I bara 40 minuter, men det är värt det för man får betalt för 2,5 timmar i vilket fall som helst. De kom aldrig. Efter kanske en kvart kom jag på att jag kunde surfa lite, det fanns ju en dator i klassrummet och jag har ett login. Jag stannade en halvtimme, men de kom aldrig. Jag såg några av dem genom fönstret, men de var på väg åt ett annat håll.

Nåväl. Det var lättförtjänta pengar och jag slapp sucka en massa åt högljudda ungdomar och jag slapp säga saker i stil med "Do we have to talk about big b*obs right now?" (vid det här laget vet ni att jag bara använder stjärnor för att inte pervon ska kunna googla sig hit. inte för att jag är pryd)

Jag gick och handlade lite istället. En kofta på rean. En fin tröja. Fem böcker på bokrean. Det finns nog ingen bättre känsla än att handla böcker. Det gör mig lycklig.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar