onsdag 23 mars 2011

Nikola, Social Siberia och boråsvistelsen

I lördags kväll åkte jag iväg till Göteborg där jag träffade bästa Maria och Patrik. Tillsammans åkte vi till Kontiki där vi skulle se Social Siberia (Jocke) och Nikola Sarcevic. Spelningarna var jättebra, men det kändes som om de var väldigt korta, särskilt Jockes. Det var hur som helst kul att se Nikola igen och att äntligen få se Jocke köra solo (jag har tidigare bara sett honom i Chemical Vocation). En finfin kväll! Dessutom träffade jag helt otippat på min expojkväns lillasyster Elin som jag inte har träffat på kanske 10 år (ja, det var min första pojkvän). Galet!

Här kommer lite bilder från i lördags. Ni får stå ut med röda ögon.

Fina Maria och Patrik. Love you guys!

Kanske inte världens bästa bild på Maria och mig, men vi är bra ändå!

Maria ville att jag skulle ta kort på hennes Paul Frank-strumpor. Hon har för övrigt minifötter.

Jocke/Social Siberia. Jag tog visst bara en bild. Men det gick som sagt väldigt snabbt.

Nikola!

Så himla bra!

Och här är jag och söta Elin.

Efter konserten åkte vi till Borås där jag sov över hos Maria och hennes pappa. I söndags tog vi det ganska lugnt med film hos Marias bror Dan. Sedan fick jag se ett par avsnitt av Criminal Minds och nu är jag helt fast. Jag som brukar hata crimeserier! Men jag är fast. Helt kär i Spencer Reid! Jag har snart sett klart hela första säsongen. Jisses.

Med andra ord hade jag en jättebra helg och jag längtar tillbaka. Här hemma är det bara paperskrivning och annat tråk som gäller.

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Men haha vad sjukt! Jag har också nyss suttit och sett igenom Criminal Minds! Jag är på säsong 4 nu efter typ 2 veckor kanske 3 hahaha

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, det var sjukt! Jag fullkomligt äääälskar Spencer. Är helt kär. Har kollat lite grejer på youtube med honom och han verkar vara så underbar i verkligheten också. VILL. HA.

    När mitt paper är färdigt lär jag kolla på det en hel del. Hejdå, helgen! ;)

    SvaraRadera