fredag 11 mars 2011

Läkarbesök

Imorse gick jag äntligen till läkaren. För en gångs skull fick jag en läkare som faktiskt lyssnade. Jag berättade om mina problem och alla sjukdomar och dylikt som min närmaste familj lider av. Sedan tog de en massa blodprover (fyra rör!). De ska se om jag har någon vitaminbrist eller problem med sköldkörteln. Bäst av allt är nog att jag har fått en remiss till allergimottagningen. Då kanske jag kan få bukt med mina jobbiga allergier.

Nu väntar jag bara på svar på proverna. Jag hoppas att jag slipper vara trött jämt.

För övrigt kan jag säga att en übertråkig helg väntar. Jag har inget planerat, förutom en massa plugg och jobb och det gör mig verkligen inte på gott humör. Nåja. Alla helger kan inte vara roliga.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar