söndag 13 mars 2011

Radiokarriär?

Detta är ju jättemärkligt. Och väldigt ironiskt med tanke på vad jag skrev i min senaste "filmrecension". Igår när jag, Karin, Lasse och Pontus var ute på nation frågade Lasse mig om jag inte ville vara med i deras radioprogram som gäst och recensera film. Har ni hört på maken?! Det kan visserligen vara så att det var alkoholen som pratade, men jag tror att han faktiskt menade allvar. Jag tycker att det låter jättekul och spännande, men väldigt skrämmande på samma gång. Jag får nästan ont i magen bara av tanken, för det skulle vara så nervöst.

Programmet heter Recensenterna och sänds i studentradion, Radio AF. Det sänds på torsdagseftermiddagar och om jag ska vara med blir det nog om knappt två veckor. Man kan lyssna direkt på nätet, men tyvärr kan man inte lyssna i efterhand.

Alltså. Vad tror ni om det här? Skulle jag kunna klara det? Trots att jag är sämst på att recensera? Hjälp mig att ta ett beslut här!

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Låter jätteskoj! Vet du vilken/vilka filmer det blir?

    SvaraRadera
  2. Nej, ingen aning faktiskt! Jag vet inte om jag får recensera något jag nyligen har sett eller om de vill att jag ska se något nytt. Spännande!

    SvaraRadera