tisdag 8 mars 2011

Helvetes jäkla skit!

Fan. Jag är så himla nära på att gå iväg till Willys och köpa semlor nu. Inte bra. En extra sötsaksdag bara sådär. Jag faller för grupptrycket. Varenda människa tjatar om semlor idag. Och om de inte har kvar några semlor kommer jag säkert köpa något annat sött. Jag skyller på Marian som idag sade något i stil med "Men är det inte bättre att ha en sötsaksdag i veckan istället? En i månaden känns tufft." Och ja, jag kan inte annat än att hålla med. Damn you!

Jag som hade en så bra och rutinerad dag idag. Jag gick upp innan halv tio, hade tränat innan elva, hade föreläsning i skolan och pluggade sedan lite spanska på skolan. Mat var tredje timme. Som en liten bebis. Men icke. Nu ska jag förstöra allt. Bara för att folk tjatar om semlor (eller, nja. den egentliga anledningen är ju min dåliga självdisciplin, men vi kan väl hålla tyst om det?).

Suck.

I'm off to Willys.

/Hannah

4 kommentarer:

  1. Meh.. Semledagen är ju i alla fall bara en gång om året.

    SvaraRadera
  2. Visserligen, men jag åt semla i fredags. Jag är så himla dålig. :( Och det är ju aldrig värt det, men så känns det inte när man är sugen av någon anledning.

    SvaraRadera
  3. Jag är tyst för jag har lika mycket self restraint som en våt disktrasa..

    SvaraRadera
  4. Ahahaha! Det var dagens citat! :)

    SvaraRadera