onsdag 30 mars 2011

En liten paus

Om ni undrar varför jag har bloggat så lite på senaste tiden är det för att jag har haft en hel del att göra i skolan. Förra veckan skrev jag ett paper och idag hade vi opponering, vilket jag såklart behövde förbereda mig inför. Vi satt och lyssnade på varandra i fyra timmar i eftermiddags. Jag var antagligen inte aktiv i ens en timme, vilket inte är så konstigt eftersom man fokuserar på sitt eget paper och försvarar det, samt kritiserar en annan persons paper. Jag var livrädd att jag skulle få dräpande kritik, men det gick förvånansvärt bra, så jag är nöjd.

Nu är jag riktigt trött efter för lite sömn och en lång dag. Efter opponeringen hade vi en trevlig avskedsfest eftersom det var slut på kursen. Nu är det alltså uppsatsskrivande som gäller (hjälp!).

Imorgon måste jag transkribera en massa, men jag ska också försöka ladda upp lite bilder ifrån helgen. Nu är jag helt enkelt för trött.

À demain.

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar