lördag 19 mars 2011

Pinsamheter och bra helger

Usch. Jag är en ansvarslös och misslyckad människa. Idag i alla fall. Jag gjorde inte den där sabla tentan. Jag hann inte (läs: orkade inte). När jag väl kände mig lite mindre trött var det försent att hinna plugga på allt. Jag skyller alltså på min (kroniska?) trötthet, men jag vet också att jag är en lat jävel. Så kan det gå. Men tentan kan göras senare och det var i spanska, alltså inte det jag gör på heltid. Hade jag struntat att göra något så stort i mitt program hade det varit en katatstrof, men det här får funka.

Jag stack i alla fall till skolan i förmiddags för att hålla i min redovisning på spanska. Haha, den var ett skämt! Pinsamt dålig och sistaminuten. Men jag är glad att jag gjorde det idag, annars hade jag fått vänta till i höst och vem orkar med sånt? Som tur är är det inget som betygsätts, men det är likväl obligatoriskt. Skönt att det är gjort hur som helst.

Om mindre än en timme åker jag till Göteborg där jag ska träffa bästa Maria och Patrik. Vi ska se Nikola Sarcevic och Social Siberia ikväll och jag kan knappt bärga mig! Det ska bli så kul! Och förhoppningsvis bra, men det behöver man nog inte tvivla på.

Eftersom jag inte kommer hem förrän på måndag kväll kommer det inte bli så mycket inlägg innan dess. Det kommer i och för sig ett sådant där musikinlägg imorgon.

Vi hörs på måndag!

/Hannah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar