torsdag 30 juli 2009

IP-adresser är lika med makt

(fan, jag skulle ju läsa lite till, men jag var bara tvungen!)

Det är så kul när man som blogginnehavare har koll på sina besökares IP-adresser. Då kan man till exempel se ifall någon anonym har skrivit tidigare som någon annan. Mycket underhållande, även om man undrar hur folk är funtade egentligen! Ifall man till exempel låtsas vara någon man inte är. Ett roligt exempel kan ni hitta i DET HÄR INLÄGGET på Lady Dahmers blogg. Det finns människor till allt, som de brukar säga. Allvarligt talat, ni måste läsa, det är så himla roligt (och patetiskt!).

Nu orkar jag förresten inte lägga upp mina "snygga" godnattbilder längre (eh...mjukdjuren och all annan rekvisita tog slut!). Jag gissar att ni hoppar av glädje.

Guten Nacht!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar