söndag 26 juli 2009

Vegetarisk LCHF-blogg?

Hm. Jag fick en idé. Varför inte skapa en vegetarisk LCHF-blogg med start imorgon? Vore inte det lite kul och intressant? Och då menar jag att jag ska starta en till blogg, inte ändra på den här (oh, nej! aldrig att jag slutar skriva om min intressanta skolångest och mina intressanta betyg! det kan ju ingen leva utan!).

Jag kom på den här idén när jag försökte leta efter vegetariska LCHF-bloggar (som bara handlar om just det), utan att hitta någon bra. Jag har egentligen bara hittat en blogg som kallar sig för vegetarisk LCHF-blogg, men jag tyckte inte att det var det eftersom det fanns recept på fisk och skaldjur där. För mig är inte det vegetariskt, så jag tänkte som sagt starta en egen. Vad tror ni? Vem vet, jag kanske inte ens klarar en dag med LCHF! Fast jag hoppas verkligen det.

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar