onsdag 8 juli 2009

Yes, I'm nerdy

Ok, jag vet att jag är världens töntigaste nörd och sånt, men HERREJESUS, OM EN VECKA SKA JAG SE SJÄTTE HARRY POTTER-FILMEN! Jag längtar, jag längtar, JAG LÄNGTAR! (om ni inte fattade det när jag använde versaler, liksom!) Jag kollade precis in 120 bilder från filmen och jag dog nästan. I'm dying here! Det ska bli så himla kul att se filmen tillsammans med Malin. I can't wait (no kidding?). Här kommer en bild på mina favoriter (varför gillar man alltid "the baddies"?):

Snape och Draco (marry me, Alan!).

Ok, ni kan mobba mig nu. Godnatt. Hm. (förresten är jag så gott som klar med min hemtenta. jag tänkte redigera den lite imorgon and then I'm done. nu är det sovdags eftersom vi ska upp tidigt och promenera innan jag vinner en auktion på tradera imorgon)

/Hannah (excited)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar