lördag 11 juli 2009

Secret revealed!

Ok, nu kommer det! Hemligheten som jag inte har fått avslöja på så himla länge! Ni hade rätt; det handlar om bebisar. Det är någon som är gravid och jag är superglad över det! Nej, kära ni, det är inte jag som är gravid (I wish!), utan min pappas fru Anna. Jag ska få ett sjunde syskon! (jojomensan!)

Jag som har bebisabstinens ungefär jämt blev helt till mig. En liten bebis i familjen igen, det var ett tag sedan! Mitt yngsta syskon, Isak, är redan 11 bast, så det var på tiden (även om jag misstänker att det här blir sista syskonet, pappa börjar trots allt närma sig 50). Vem vet, nästa gång kanske det är min tur? (yeah, right! först ska jag gå klart utbildningen och sedan jobba minst ett år, så om minst 3,5 år alltså!)

Hur som haver är jag jätteglad att jag ska få ett litet syskon till. Det enda tråkiga är att pappa och Anna bor i Örebro, vilket ligger ungefär 50 mil härifrån. Med andra ord åker vi inte dit särskilt ofta.

Om jag inte minns fel är det i slutet av oktober som bebben kommer. Jag längtar!

Det verkar som om pappa, Anna och tre (+1) av mina syskon kommer hit till Lund på torsdag. Det ska bli jättekul (särskilt att se Annas mage, haha!). David tycker också att det ska bli kul, även om han mest ser fram emot att träffa min pappa som han kommer så bra överens med (datorer, datorer och åter datorer!).

Ok, nu vet ni det. Hoppas ni är nöjda nu!

/Hannah (snart storasyster igen!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar