söndag 12 juli 2009

Update

Igår gjorde jag inte så mycket, men jag gick i alla fall upp klockan sju för att tvätta kläder. Bra, va? Sedan fixade jag i och för sig klart min hemtenta, så det måste jag få guldstjärnor för.

Idag
har jag jobbat på min tjockismage, den börjar bli riktigt fet nu, ni skulle se alltså! Med andra ord har jag inte gjort något vettigt, bara ätit och glott på tv. Ja, jag vet att jag är en hemsk människa. Om jag orkar ska jag jogga lite eller något (eller kanske imorgon? ehe...). Jag har pratat med världens bästa Johanna och blivit sjukt sugen på att åka och hälsa på henne i Stockholm (vegankollektiv for the win!).

Imorgon ska jag gå upp tidigt, åka till skolan och lämna in min hemtenta. Scary! Dessutom har jag en bok som måste lämnas tillbaka till biblioteket (ooh, how interesting!). Jag antar att jag borde försöka röra på mig lite. Jag borde nog gå till och från skolan, helt enkelt. Det blir mer än en timmes promenad. Jag är trött på min tjockismage!

För övrigt hatar jag mitt hår och min nya frisyr. Jag fattar inte varför frisörer varken kan lyssna eller se alla detaljer på en bild (det skulle ju inte vara kortare på ena sidan, va fan!). Helt jävla galet! Men, men. Jag får väl se ut som en man alternativt en tant tills håret växer ut (i alla fall på den "korta" sidan, suck!).

/H (dålig människa på alla sätt och vis)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar