måndag 13 juli 2009

Dagens lunch+bio

Eftersom jag har ytterst lite att blogga om tänkte jag bjuda på en bild av dagens lunch:


Idag tänkte jag att jag skulle vara lite nyttig för en gångs skull, så det blev en sallad med olika grönsaker och bönor tillsammans med en tacodipp (om jag har en dipp till min sallad är det alltid tacodipp. så avancerad och varierad är jag!). Som vanligt när jag äter sallad tänkte jag att jag borde äta sallad oftare eftersom det är så gott, nyttigt och lättlagat. Ändå blir det mycket sällan. Weird!

Imorgon ska jag och David gå på gratis utomhusbio. Det ska bli jättemysigt! Vi ska se en skånsk komedi som heter Mañana. Det blir mycket bio den här veckan. Jag och Malin ska som tidigare nämnt gå på Harry Potter and the Half-Blood Prince på onsdag. Här kommer en trailer för filmen vi ska se imorgon (visst verkar den kul!?):



Nu tror jag att jag och David ska (hör och häpna!) kolla på en film. Vi är mycket nyanserade, som ni märker. Ehm...

/Hannah

2 kommentarer:

  1. Hur var Mañana? Den ser rolig ut från trailern hehe.. ska se Harry Potter imorgon, så säg inget om den innan dess!!!

    SvaraRadera
  2. Jodå, den var ganska rolig (även om jag störde mig lite på slutet). Åh, jag vill se Harry igen!

    SvaraRadera