måndag 6 juli 2009

Dagens blaj som ingen borde läsa

(jo, jag vet. min blogg är "grund". kan vi bara bestämma att den är det så behöver jag inte ha dåligt samvete? vad bra! tack!)

Just nu vill jag älska med mig själv! (wait! that came out wrong!) Vad jag menar är att jag är glad, stolt och nöjd. Runt klockan tolv idag trodde jag aldrig att jag skulle orka/hinna/klara av att skriva en halv hemtenta, men det har jag på något sätt lyckats med. Bra, Hannih-pannih! Den kanske inte är så bra, men ett godkänt borde jag (förhoppningsvis) kunna få (jamendettyckerjag!). Bara en fråga/en halv hemtenta kvar nu då. Supert! Vi får se hur långt jag kommer imorgon. Då tänkte jag nog hänga med David och simma (fast han ska gymma som vanligt).

Jag vet att jag borde infoga lite mer bilder i inläggen, men det enda jag kan erbjuda är fula webcambilder på mig själv och jag misstänker att ni klarar er utan det (om inte så kan ni ju säga till, ehe!).

Lite kvällsmat nu, kanske? Jawohl!

/Hannah (panna pö satt på en ö...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar