onsdag 15 juli 2009

Med risk för att låta extremt nördig (igen!)

Jag har sett Harry Potter and the Half-Blood Prince idag!!! Den var apbra (nu tycker jag visserligen att det mesta som har med Harry att göra är bra bara för sakens skull, men ändå!), men som vanligt var det vissa grejer de inte borde ha ändrat. Saker som inte ens hade varit så mycket svårare att filma/göra än det de använde (för det vet uppenbarligen filmgeniet Hannah, ehe...). Man skulle kunna tro att en ny film stillar abstinensen lite, men icke! Den blir bara värre och man vill bara ha mer. Ge mig nästa film liksom!

Det var jättekul att träffa Malin igen (alltså bruden som följde med på Harry!). Vi hade verkligen apkul och bara pratade hela tiden (ok, inte under filmen. vi är ju inte dumma i huvudet!). Tack för det suveräna sällskapet!

Idag har vi (= jag och David) gymmat/simmat och sedan städat hela dagen. Tänk om vi vore lika aktiva och duktiga varje dag! Nåja, man får kanske vara glad för de dagar man är det?

Dags att läsa lite Harry på franska och sedan sova. Jag försöker förtränga att jag aldrig någonsin kommer älska någon bok så mycket som jag älskar den här serien. Det finns inte en chans.

Godnatt alla trevliga bloggläsare (idag hade jag visst ovanligt många!).

/H (-ermione? -arry? -edwig? -orace? -annah!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar